پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118894
ائتلاف رفسنجاني با خاتمي و عارف؟!
تاریخ انتشار : 1393/06/25 06:58:50
نمایش : 1220
در حالي‌که هاشمي رفسنجاني پيش از اين گفته بود: «ديگر از ما گذشته که ليست بدهيم»، فرزند ارشد وي از ائتلاف پدرش با خاتمي و عارف براي انتخابات مجلس خبر داده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محسن هاشمي با انتشار تصوير پدرش در کنار خاتمي و محمدرضا عارف در صفحه فيس‌بوکش نوشت: آقايان هاشمي، خاتمي و عارف بنا دارند با به کارگيري تجربه موفقيت‌آميز رياست‌جمهوري سال ۹۲ با حداکثر وفاق، وحدت و همگرايي به گونه‌اي عمل کنند که شاهد خلق حماسه ديگري در انتخابات مجلس باشيم.

گفتني است اين مسئله را سيدحسن رسولي، عضو هيئت‌مديره بنياد اميد ايرانيان نيز مورد تاکيد قرار داده است. خبري که پسر ارشد هاشمي‌رفسنجاني درباره تصميم انتخاباتي آقاي هاشمي و همکاري و توافقات وي با محمد خاتمي و عارف منتشر کرده است، قابل تامل است؛ زيرا خاتمي هنوز حاضر به اعلام برائت از فتنه ۸۸ و شورش عليه راي مردم و قانون اساسي نشده است.

از سوي ديگر، عزم هاشمي و خاتمي براي انتخابات مجلس در حالي است که رئيس مجمع تشخيص چند روز پيش دراين‌باره گفته بود: «ديگر از ما گذشته که ليست بدهيم». خاتمي هم چندي پيش رسما اعلام کرد که تصميمي براي بازگشت به قدرت ندارد.

اصلاح‌طلبان که گويا از شکست در انتخابات آتي در هراس هستند، در ماه‌هاي اخير به صورت هماهنگ درخواست‌هاي متعددي از هاشمي و ناطق‌نوري داشته‌اند تا به عنوان محوريت اين جريان سياسي براي انتخابات آينده ايفاي نقش کنند. البته ناطق نوري به اين درخواست‌ها جواب منفي داده است.

شايد به همين دليل برخي از شخصيت‌هاي اصلاح‌طلب به سراغ علي‌ لاريجاني رفته‌اند. بخشي از کارشناسان سياسي حتي ديدار اخير لاريجاني و هاشمي را در همين راستا ارزيابي کرده‌اند؛ موضوعي که نيازمند هوشياري رئيس مجلس در مقابل بازي سياسي اصلاح‌طلبان است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html